تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

شناگر ژاپنی با غلبه بر سرطان جواز حضور در المپیک را کسب کرد

  • کد خبر: ۶۳۰۴۷
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
شناگر ژاپنی با غلبه بر سرطان جواز حضور در المپیک را کسب کرد
شناگر ۲۰ ساله ژاپنی که مدت‌ها با سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، ریكاكو ایكی شناگر ژاپنی در ماده 100 متر پروانه در مسابقات قهرمانی كشور به پیروزی رسید و در بازگشتی شگفت انگیز بعد از نبرد با سرطان خون، در ماده 4 در 100 متر جواز حضور در بازی‌های المپیك توكیو را به دست آورد.

این شناگر ۲۰ سال بعد از ۳ سال توانست در مسابقات قهرمانی کشور با رکورد 57.77 به عنوان نخست برسد.

ایکی در این باره گفت: اصلا فکر نمی‌کردم در ماده 100 متر به عنوان نخست برسم، خوشحالم که به این نتیجه دست پیدا کردم. حالا بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم هر چقدر طاقت فرسا باشد اما کار سخت نتیجه می‌دهد.

ایکی در سال ۲۰۱۶ در المپیک ریو حضور داشت و از آن زمان نمایش قدرتمند خود را ادامه داد اما در سال ۲۰۱۹ به دلیل سرطان خون ۱۰ ماه در بیمارستان بستری شد و با این بیماری مبارزه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->